Nasıl Üye Olabilirim?
Takakozmetik.com.tr ana sayfada sağ üstte bulunan “Üye Ol” butonuna
tıklayın ve üyelik formunu doldurun.Bu şekilde siz de takakozmetik.com.tr ‘ye
kolayca üye olabilirsiniz.
Üye olduktan sonra tüm üyelik ve şifre işlemlerinizi “Hesabım”
bölümünden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Kredi kartımla yapacağım alışverişlerde güvenlik anlamında bir sorun yaşar
mıyım ?
Takakozmetik.com.tr’den yapacağınız alışverişlerin güvenliği bizim için
önemli. Bu yüzden gereken tedbirleri alıyoruz ve yakından takip ediyoruz.
Ödeme sayfasında sizden istenen kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Taka Kozmetik tarafından görüntülenemez
ve kayıtlı tutulamaz.Alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı ile ilgili
bilgiler Taka Kozmetik’ten bağımsız
olarak SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenir ve sorgulanmak
üzere ilgili bankaya ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı
takdirde alışverişe devam edilir. Bu sayede üçüncü şahısların bu bilgileri ele
geçirmesi engellenmiş olur.
Taksitli alışveriş imkanım var mı?
27 Eylül 2016 tarihli, 29840 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan; Banka
Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin
Yönetmelik Madde 1 uyarınca, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK)
tarafından yapılan uygulama nedeniyle kozmetik ve gıda ürünlerinde tüm banka
kartları ve kredi kartlarına taksitlendirme uygulaması kaldırılmıştır.
Siparişlerimde orijinal ürün mü alıyorum?
Takakozmetik.com.tr’deki tüm ürünler %100 orijinaldir ve tedarikçi firmalardan
temin edilerek satışa sunulmaktadır.
Şayet Takakozmetik.com.tr’den aldığınız her hangi bir ürünün orijinal olup
olmaması hususunda bir endişe yaşarsanız 0 (322) 429 60 00 ‘i arayarak
veya sitenin en alt kısmında bulunan “İletişim” sekmesinden yararlanarak
bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Stokta olmayan ürünler tedarik edilip tekrar satışa sunulur mu?
Takakozmetik.com.tr olarak stoklarımızı devamlı güncelliyoruz.Ürün sayfası
içerisinde bulunan “Stoğa girince haber ver” butonunu kullanarak,stoklarımız
yenilendiğinde,bulamadığınız ürünle ilgili tarafımızdan bilgilendirme
alabilirsiniz.
Sipariş vermek için ne yapmalıyım ?
Takakozmetik.com.tr ‘ye üye olduktan sonra binlerce ürün arasından
dilediğinizi seçin ve sepetinize ekleyin, kolay alışverişin keyfini çıkarın.
Sipariş takibimi nasıl yapabilirim ?
Siparişlerinizi takakozmetik.com.tr ana sayfasında en üstte yer alan
“Sipariş Takibi” linkinden kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişimi ne zaman teslim alabilirim ?
Siparişini verdiğiniz ürünler Yurtiçi Kargo ile adresinize teslim olacak
şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinizden sonra size
gönderilecek olan kargoya teslim bildiriminden itibaren Yurtiçi Kargo
şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı
olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en
fazla on gün uzatılabilir. Ayrıntılı bilgiye Yurtiçi Kargo ana sayfasında
bulunan "Kaç Günde" butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Sipariş iptal ve iade işlemlerini nasıl yapabilirim ?
Siparişlerinizin iptalini aynı takvim günü içerisinde 0 (322) 429 60 00 ' ı
arayarak veya takakozmetik.com.tr anasayfa üzerinde bulunan "Kolay
İade" linkinden gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişlerinizin iadesini 0 (322) 429 60 00 ' i arayarak talep
edebilirsiniz. Talebinizin olumlu sonuçlanması halinde tarafınıza sağlanacak
kargo iade kodunu kullanabilir ve Yurtiçi Kargo ile ürünlerinizi iade
edebilirsiniz.İade işleminin başlayabilmesi için siparişinizle birlikte size
gönderilen 2 nüsha halindeki İrsaliyeli Faturanızın 1 nüshasını, arkasında
bulunan iade formunu doldurarak iade ürünle birlikte göndermeniz gerekmektedir.
Hatırlatmak isteriz ki; iade talebiniz olumlu yanıt almış olsa bile
ambalajı açılmış, bozulmuş veya kullanılmış ürünlerin iadesi
gerçekleştirilememektedir. Böyle bir durumda iade onayı iptal edilerek Yurtiçi
Kargo ile ürünleriniz alıcı ödemeli olarak tarafınıza kargolanacaktır.
Eksik olarak gönderilmiş sipariş için ne yapmalıyım ?
Siparişleriniz irsaliyeli fatura ile gönderilmektedir. takakozmetik.com.tr
üzerinden vermiş olduğunuz siparişiniz ile size gelen gönderi içeriğinde fark
gördüyseniz zaman kaybetmeden 0 (322) 429 60 00 üzerinden bize ulaşmanızı
rica ederiz.
Konu ile ilgili bir araştırma başlatılacak ve bildirmiş olduğunuz iletişim
kanalı üzerinden sizinle iletişime geçilecektir.
Eksik ürün başvurularınız , siparişin teslim edilmesinden sonraki 14 gün
içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdır.